Nice
2009-12-06 / 22:21:27 / Allmänt

Eftermiddagen tog sin början med ett trevligt sms ifrån Anton om vi ville komma och äta våfflor hos dem och gulliga som de var hade de till och med glutenfri och trevligt sällskap med Anton, Emma, Buskis, Marcus, Hanna och självfallet my baby siss. Har inga bilder därifrån men misstänker starkt att filmer kommer att dyka upp på Jennies blogg, www.Jengucci.blogg.se.

När vi ätit klart så fick vi skynda oss att göra oss i ordning för föreställningen för funktionshindrade som vi skulle delta i, det gick bra trots alla lager med kläder och jag tappade inte basketbollen trots alla lagar med kläder det funkande och kul vad det och de blev så glada av att se oss! Bilder ifrån det kommer säkerligen dyka upp på www.thedancesings.blogg.se för Lise-Lotte var så snäll att agera fotograf åt oss under föreställningen!

Nu sitter jag och tittar på Fools Gold så grym film alltså! Den är ju bra på alla möjliga och tänkbara vis :P Och väldigt bra skådespelare! :)



Imorgon måste jag börja dagen med att plugga, väldigt kul men i och med att jag inte gjorde det idag så måste jag göra det imorn så det är bara att bita ihop och ta tag i skiten igen haha nu ska jag se klart filmen :)

NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0