Min dag
2009-12-07 / 18:11:54 / Allmänt

Som jag sa igår skulle jag idag börj dagen med att plugga, men jag var så trött så jag sov en timme extra innan jag började med pluggandet. När jag sedan väl hade vaknat tog jag mig i kragen och plugga intensivt så intensivt att jag hann se ett även ett avsnitt av Merlin innan jag åkte iväg. Var alldeles för seg för att göra något annat...

I grebo gick martin

 på bussen och vi satt och snacka om allt och ingenting och han försökte exakt förklara hur min touch-screen på mobilen fungerar och så har jag lärt mog att iphone har safirglas mycket intressant! Vi disskuterade även min tendens till sarkasm som för vissa är svår att tyda det är något jag aldrig tänker på utan jag kör på bara liksom men som sagt jag borde kanske ta och tänka på det ibland så att jag inte missförstårs för det vill vi ju verkligen inte att det ska inträffa ; )

Väl inne på universitetet hade vi grupp arabete ro inte gav någon ting alls utan enbart gjorde hela gruppen allmänt förvirrade. Verkligen kul.

Något har hänt med ... Mig kan vi säga för kan inte identifiera exakt var problemet sitter bara det att jag inte kan öppna och stänga munnen utan att det gör sjuk ont att tugga och äta än så länge varit helt otänkbart! Men nu måste jag försöka om inte annat för jag är ganska hungrig och på behöver jag ny energi till grupparbetet...

NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0