Knappt vid medvetandet
2009-12-01 / 16:03:56 / Allmänt

Jo ni, inget roligt blogg inlägg får ni ifrån mig idag heller, mår fortfarande inte bättre. Paniken är inte påträngande just nu men huvudvärk och illamåendet är fortfarande kvar och det håller på och driva mig halvt om halvt till vansinne, inte speciellt kul det inte, när man har tenta att plugga till. Men det får bara gå, det får bara gå, det finns inget alternativ, jag får inte underkänt det är inte svårare än så det är helt enkelt inte jag då.

Men till något annat, i somras köpte jag ett par chinos på gina tricot, de har jag sedan haft på mig 3 ggr inklusive idag och tror ni inte de har gått sönder!? Borde de inte åtmindstone hålla tills man hunnit tvätta dem?? Dålig dålig kvalité tycker jag det är! Och jag som hade bestämt mig för att ge hm, gina och sådana affärer en chans, men om kläderna inte håller ser jag ingen mening med! Samtidigt som jag köpte de här chinosen köpte jag ett par på stadium som jag använt och tvättat säker hundra gånger, de finns det inte en skråma på! Tror det här säger mig att jag ska hålla mig till stadium och liknande eller så läser jag allt för mycket in i situationen, men tycker verkligen att det borde varit bättre kvalié på chinosen ifrån gina! För det måste ju hålla för att använda för man köper dem ju inte direkt för att hänga upp på väggen och som prydnad, eller gör ni det?

Nu sitter jag annars på att vänta och se om de där lucia människorna kommer och besöker jennie, hoppas det : ) vi har skyndat oss hem ifrån stan idag så vi skulle hinna hem allihoppa, de hämtade till och med efter mycket omen upp mig ute på universitetet för det skulle gå snabbare fastän mamma tyckte det var omåttligt krongligt och jag hade fått rita en karta,Väldigt väl beskriven och exakt haha jag kan ju inte rita som ni vet. Men tror ni inte att min föreläsare aldrig dök upp så har bara slösat bort en hel dag!

Men nu ska jag bara vänta och se om lucia människorna kommer eller inte, uppdatering kommer då jag vet!






NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0