Jag var inte redo för kylan
2009-12-04 / 09:57:41 / Allmänt

Hur mycket jag än älskar vintern var jag inte redo för kylan när den slog till då jag min idiot stod ute i enbart t-shirt, skinnjacka och sommarchinos. inte det smartaste jag gjort och nu känner jag mig uschig, med feber, halsont och näsan rinner konstant.

Nu är jag redo för kylan, har letat fram både mössor, vantar, halsdukar, vinterskor och min underbara vinterjacka, har ni sett min vinterjacka? Det måste vara den skönaste jackan som har gjorts i historien av jackor, så underbart varm och go den är alltså - PEAK rekomenderas starkt!



Nu är det bara snön som fattas så jag kan ta och åka skidor ! Det längtar jag till!


Lite knäpp bild men det bjuder jag på :)

NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0