Hur är det med sex egentligen?
2009-12-10 / 18:07:20 / Allmänt

"Hur är det med sex egentligen?
Det har jag också studerat."

Så började får föreläsare dagens föreläsning och jag trodde jag skulle explodera av skratt. För tänkte direkt på hur vårt kära tds gäng och framförallt jennie och busk skulle tolka det medan jag sitter och gör mitt bästa för att hålla tillbaka skrattet och fullständigt skakar av skratt svalorna inom mig. Alla andra är dödsallvarliga! Är jag inte normal?

Hur som helst kul har jag i alla fall : )

Sedan sa han också saker som:
"Tycker ni det här är kul? Och med kul menar jag inte roligt utan intressant.
kineserna vet vi ju att de är så dumma."

Han var lite speciell måste jag medge och fick flera att hamna i dvala och en somna till och med! OBS. Det var faktiskt inte jag även till min egen förvåning.

NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0