Film kväll ikväll igen
2009-12-28 / 22:18:28 / Allmänt

Som vanligt den 28 hade vi tänkt att se the holliday men tror ni inte den filmen var helt borta? Letade precis överallt utan att finna den så då fick jag ta och kolla om det gick något på tv och då stod det att det skulle vara en komedi med Johnny Depp och så mycket som ni vet att jag älskar honom så kunde ju inte ett sådant tillfälle passera.

Huruvida det ifrågan sedan var en komedi kan ju disskuteras, jag såg inte riktigt det humoristiska i filmen, förutom några löjliga frisyrer. Jo just det filmen vi såg hette Edward Sissorhands.




Just den delen som bilden visar var väldigt söt måste jag medge och Johnny Depp var lika underbar som i alla andra filmer jag sett med honom i och ett plus var ju att han var ung i den här filmen så att ingen kan klaga på och säga att han är gammal då jag säger hur bra han är :P

Johnny Depp får 10/10
Edward Sissorhands (själva filmen) får 6/10

NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0