Erik och Calle
2009-12-30 / 22:08:51 / Allmänt

Idag har jag sett Erik och Calle uppträda på ikanohuset i linköping, de var grymt bra båda två faktiskt men det blev en helt annan känsla när Erik börja sjunga hur mycket jag än gillar Calle är Erik i min bok snäppet värre men skulle likagärna kunna köpa Calles som Eriks skiva egentligen men nu gör jag ingetdära utan lyssnar på spotify istället ^^

Köpte också en väsk på Carlings väldigt snygg om jag får säga det själv funderar starkt på att ha på mig den imorgon hehe frågan är bara vad jag ska ha på mig till det? hmm... något förhoppningsvis

Skulle även köpa en kamera idag men med den saken gick det ju som det gick, alltså inte bra den var slut på alla affärer så då blev jag så sur så jag inte köpte någon alls, bra va? inte direkt...

Bilder på Erik och Calle samt videor uppdaterar jag när jag kommit på hur jag ska få in dem i datan XD haha så vänta och se ;)


NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0