Back
2009-12-21 / 18:50:33 / Allmänt

Är medveten om att jag har varit kort och gott helt sämst på att blogga den senaste veckan och om ni fortfarande orkar skriva det jag läser efter min frånvaro så eloge till er ! :)

Förra veckan låg jag från söndagen - torsdagen och mådde skit av vad som vi tror var matförgiftning men om så var fallet vet vi inte än, har tagit prover så det återstår att se vad det visar, hoppas de kommer på vad det är för vill verkligen inte må så igen. Jag kunde inte äta något utan att det kändes som att jag skulle spy och om jag faktiskt åt något fick jag en så otrolig kramp i magen att jag blev sängliggandes... Hur som helst så mår jag bättre nu!

Fredagen så var vi i Grebo och uppträdde på skolan där med TDS det var sjukt kuL! Lite nervöst att köra bil i det väglaget men tyckte det gick bra (förutom då en bil höll på att sladda in i mig men ändå!) VI överlevde allihoppa och det blev en riktigt rolig föreställning då jag även till viss del agerade ihopmonterare och det gick hyfsat det med men ska nog inte sattsa på en karriär inom det haha På fredagen åt jag också för första gången på sen söndagen utan att må skit :) det firades med ostbågar och Harry Potter



Lördagen var vi i stan och skulle handla julklappar men jag hade ju redan köpt alla så jag letade efter en t-shirt, konstigt nog säljer de inte så speciellt mycket sådana i denna årstid vilket är lite surt för behöver en till jul! På tal om Jul så såg vi på kvällen Love Actually som är ett måste innan julen :)

Söndagen blev det skidåkning för hela slanten och det gav otrolig träning !

Så idag har jag först åkt skridskor med malin och anna, väldigt kul älskar att åka skridskor och sedan åkt snöskoter med Anton, Emma, Jennie och Erika! Gu vad hysteriskt men så kul höll på att garva ihjäl mig det var helt sanslöst kul!! :D Som jennie säger "Det var en häftig åktur!"

NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0