Åkt tåg för 3:e gången och sett 3:e filmen i Stig Larsson Triologin
2009-12-12 / 19:39:44 / Allmänt



Först skulle jag som sagt åka tåg - vilket inte var helt lugnande ifrån min sida men jag vill ändå säga att det gick riktigt bra. Men, framför mig på tåget satt en kupé med ett antal gubbar i 40-60 års åldern och fullständigt stank sprit! och var allmänt högljudda så jag tänkte att de måste vara bakfulla ifrån gårdagen men efter ett tag upptäcker jag att så inte är fallet utan de sitter och dricker Jäger och Whiskey, öl och vadän annan sprit man kan tänkas ha! De som arbetade gick bara förbi och hälsa glatt men de fick ingen tillrättavisning alls och det här var vid klockan 12! Det fanns ju småbarn som åkte själva på tåget, de kan ju bli skrämda...

Något som var trevligare var att jag såg ett 30-tal rådjur på ett och samma ställe, har aldrig tidigare sett så många på en och samma gång, men tåget gick för fort så hann inte på bild på dem men de var otroligt många. Vid ett annat ställe såg jag två älgar också , väldigt coolt måste jag säga!

Inne stan träffade jag Malin och vi tittade på filmen: Luftslottet som sprängdes, den var bra och spännande och de 2,5 timmarna gick väldigt fort! utan den sista halvtimmen då jag som vanligt sitter och är sjukt kissnödig för drickan som jag alltid dricker upp i början av filmen XD men det löste sig bra och en väldigt bra film :)






Nu sitter jag och tittar på Postkodmiljonären, jag berättar sen hur många miljoner jag vinner haha ^^

NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0