Igår
2009-08-28 / 13:51:51 / Allmänt

Igår mådde jag inte allt för bra så låg mest och tittade på en tv- serie på datan, en som jag aldrig har sett tidigare och som jag idag inte minns namnet på. Hur som helst när jag slutade titta var de på kulmen till en jätte konflikt. Det handlar om en familj med tre barn och deras föräldrar, av dessa barn är

1. En player, beroende av smärtstillande tabletter i hög konsumtion och blir arresterad av polisen då den köper tunga droger

2. En sjutton åring som precis har fått reda på att den är gravid och inte vet vad den ska ta sig till

3. Och nu barn nummer tre, är helt enkelt gay (jag använder den amerikanska benämningen för det låter så mycket bättre än den svenska)

Vilket av dessa barn tror ni att föräldrarna blev argast på, tänker aldrig förlåta?

Det enda som man av fri vilja inte kan kontrollera, ser folk inte hur fel det är?
 
Se gärna det här klippet inte relaterat till serien men riktigt riktigt värt att se :)






I am the one and only - The voice of the blackout of life - NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0