Crosstrainer + Psykologi + Dans = <3
2009-08-25 / 20:09:20 / Allmänt

Kan livet bli bättre när man har crosstrainer, psykologi och dans? Jag tror nästan inte det haha Skämt åsido om ni läst vad jag tidigare idag skrivit om min psykologi bok, så blir det lite klarare, vi kan säga så här även fast psykologi är intressant betyder inte det varje liten del av hjärnan är lika facinerande som freuds alla teorier och vise versa.

Idag har jag inte haft några föreläsningar utan haft självstudier så då hade jag en tanke om att jag skulle hinna sammanfatta hela första kapitlet, det var inte ett rimligt krav för jag tog helt enkelt inte tag i det. Så för imorgon ska jag ha en klar och tydlig strukturerad plan, timme för timme som jag inte ska vika ifrån, vad tror ni om det? Om jag bara följer den tror jag faktiskt det kan fungera.

Nu ikväll då så har jag haft dans i några timmar med först anton, emma och lovi, sen anton och emma och sen anton och emma och jennica, som ni ser är anton och emma nyckelkombinationen i den här träningen. Vår föreställning kommer att fullständigt rocka! Vi har ju till och med basketbollar, hallå? Mina absoluta favorit ting dans och basket, me love! Den är så himmla cool så den måste ni bara se allihoppa, så kom till vår föreställning, eller ångra er för alltid! Lite dramatiskt? Men men jag har vissa dramatiska tendenser ibland och nu är jag ju hög på vatten igen så då vet man aldrig vad jag tar mig till.

Och nu blir det crosstrainer : )

Ingen som vill gå ut och gå, spela basket eller så sen? Jag är uppe i varv!

Kommentarer
Postat av: Emma

haha "annars kommer ni ångra er förallid", inte dramatiskt alls, bara sant xD HAHAHAH

du är rolig du Emelie och now or never är verkligen super!! :D

2009-08-26 @ 10:18:08
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0