En farlig julafton
2008-12-26 / 00:02:47 / Allmänt

Den som sa att det är bra för alla att leka lite visste inte vad den pratade om. Haha Som vanligt på julafton, spenderade jag den hos min mormor, hos vilka även mina kusiner var. Och vi kan säga att de milt saft är ganska vilda. Vi hade mycket kull, jag min lilla syster och mina kusiner, dansade och lekte till låtarna från Mamma mia. Det var ganska hysteriskt och framförallt hysteriskt roligt.  Ett litet missöde som däremot inträffade var att jag gjorde på illa i ett revben på något lustigt vis och har sedan dess haft svårt att bara sitta upp. Om ni nu ser mig och undrar varför jag går konstigt så vet ni varför ;) Det var en farlig julafton, inte bara hos mig utan även för Kalle Anka och hans vänner, Shrek, Madagaskar pingvinerna, Grinchen och Svensson Svensson

Jag hoppas att ni alla hade en lika underbar jul som mig, däremot gärna med färre skadade revben, från mig till er alla vill ja önska er en Riktigt God Jul!

I am the one and only - the voice of the blackout of life

Kommentarer
Postat av: din fluffis ;)

haha ungar! Underbart söta och Galna! haha krya på dig sötnos!

2009-01-01 @ 20:15:03
URL: http://skysthelimit.blogg.se/
Postat av: Alina

God fortstättning! :)

2009-01-01 @ 20:17:46
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0